...other head section stuff (Title, Description,etc.)...

Aboneaza-te prin email

luni, 1 iunie 2009

Diversificarea: meniu la 7 - 8 luni

baby Pictures, Images and Photos

Am fost la controlul de 6 luni cu bebita. Slava Domnului, totul e in regula, au fost mici inconveniente cum ar fi 2 intepaturi (vaccinul) dar in rest a fost foarte bine. Am vazut si alti bebei, am ras in stanga si in dreapta, ne-am agatat de tanti asistenta, am facut ocheade la tanti doctor, intr-un cuvant, ne-am distrat de minune. Am primit si un meniu pentru pitici de 7 - 8 luni, ne-am gandit sa-l punem aici pe blog pentru alte mamici interesate sa stie sa dea papa bun la bebelusii lor.

dimineata: san sau formula de lapte

ora 10: fructe (mar, piersici, caise)

pranz:
supa sau ciorba cu cat mai multe si mai diverse legume
piure de legume (cartof, morcov, dovlecel) cu carne (de pasare, peste, vitel)
galbenus de ou (de 2 - 3 ori pe saptamana)
chisel de fructe
suc de fructe

ora 17
iaurt cu cereale
fructe proaspete pasate
cereale cu lapte adaptate sugarului
orez pasat cu branza de vaci si 5% zahar
suc de fructe

seara, ora 21
san / formula de cereale
la sugarul peste 8 luni: mamaliguta cu unt, budinci

Suplimente:
Vitamina D (Vigantol) : 2 picaturi /zi
Fier: 5 picaturi / zi
calciu: 5 ml/zi, 10 zile pe luna

4 comentarii:

madi spunea...

ar merge si la noi, cu exceptia chestiilor pasate. David nici nu se uita la ele. O sa imprumut meniul tau si o sa-l adaptez la preferintele lui. Multumesc

madi spunea...

M-am mai gandit. David nu accepta fructe dimineata. Mamaligura cu branza sau galbenus de ou sau altceva mai consistent. Seara avem meniu mai light.
Intrebare: vad in meniu doar dimineata si seara san. Pai la noi asta e baza. De ce asa putin la varsta asta?

Laura spunea...

Nu stiu exact, asa am primit de la doctorita. Ce scrie acolo se potriveste si cu comportamentul lui Andrei care prefera sanul seara si dimineata mai ales. Daca David prefera sanul si se satura, da-i sanulet in continuare. Nu poate fi decat benefic. Si eu am o prietena care l-a alaptat pe bebe pana la 11 luni exclusiv cu lapte matern.

madi spunea...

Pusesem intrebarea pentru ca mi s-ar fi parut normal sa adauge "+ alaptare la cerere". Ma rog, am eu un fix cu alaptarea :)
David mananca ceva mai putin decat ce scrie acolo. Are zilnic o portie serioasa de branza cu mamaliguta sau alte combinatii, o portie de fructe si ocazional o portie de legume (inca nu e prea incantat de ele). Plus supt la fiecare masa si intre mese, de cate ori are chef (si are)

Prietenii nostri